Omet al contingut
L’ACEP celebra una trobada d’educadores patrimonials a Tarragona

L’ACEP celebra una trobada d’educadores patrimonials a Tarragona

L’ACEP ha celebrat al Museu d’Art Modern de Tarragona una trobada per reflexionar conjuntament sobre el present i el futur de l’educació patrimonial.

La jornada va reunir professionals procedents de museus, equipaments patrimonials, institucions culturals i projectes educatius amb un objectiu compartit: generar espais de diàleg, reconèixer la tasca de les educadores i mediadores patrimonials i enfortir una comunitat professional que sovint treballa de manera dispersa.

Més enllà dels debats i les reflexions compartides, la trobada va permetre detectar necessitats comunes, compartir recursos i obrir noves connexions i possibles col·laboracions entre participants.

El futur de l’educació patrimonial passa per la cooperació, la construcció de xarxes professionals sòlides i el reconeixement del valor social de la mediació cultural.

Des de l’ACEP volem agrair a totes les persones que van dedicar el seu temps, experiència i energia a aquesta trobada. Seguim treballant col·lectivament per un patrimoni viu, crític i compartit.

https://www.instagram.com/p/DY4qVQ0DOgB/