L’ACEP està organitzada a partir de quatre nivells: Comissions de govern, Comissions tècniques, Comissions territorials i Grups de Treball. El primer grup està format per les comissions de govern de l’associació, i són tancades. A les altres tres (Comissions tècniques, Comissions territorials i Grups de Treball), si voleu participar i col·laborar, poseu-vos en contacte amb nosaltres.
COMISSIONS DE GOVERN
- Junta i Grup Impulsor: Comissió responsable de la governança de l’entitat.
- Relacions Institucionals: Relacions entre l’entitat i les diferents institucions relacionades amb l’educació patrimonial, des de museus fins a institucions socials i polítiques
COMISSIONS TÈCNIQUES
- Comunicació:
- Web
- Xarxes Socials
- Newsletters
- Defensa professional: Impulsar el desenvolupament d’un conveni professional propi, adequat a les realitats pròpies del nostre sector. Treballar perquè els plecs dels concursos de l’Administració Pública estiguin basats en criteris professionals i no només econòmics, garantint així condicions laborals dignes.
- Federació Estatal: Relació amb altres associacions d’educació patrimonial de fora de Catalunya.
- Activitats generals: Coordinació i desenvolupament d’activitats oferides per l’entitat als diferents territoris.
COMISSIONS TERRITORIALS.
L’ACEP està organitzada en comissions territorials, representades davant la Junta per delegats/des designats. Les seves funcions són el desenvolupament d’activitats, una atenció més propera als socis i la difusió de proximitat. Les comissions territorials són:
- Camp de Tarragona.
- Terres de l’Ebre.
- Catalunya Central.
- Comarques de Girona.
- Àrea Metropolitana de Barcelona.
- Barcelona ciutat.
- Alt Pirineu i Aran.
- Terres de Lleida.
GRUPS DE TREBALL.
Grups transversals, oberts, participatius i concrets per treballar qualsevol tema interessant pels socis/es, a proposta d’algun d’ells/es, d’una comissió territorial o des de la Junta. Es tracta de treballar temes específics, útils i engrescadors relacionats amb l’educació patrimonial.